Lighting Styles



Product Satisfaction
95 / 100


Delivery Satisfaction
95 / 100


Would Recommend
94 / 100
lightingstyles.co.uk 4.7 / 5    from    549    REVIEWS

Recent Comments

Here are the latest reviews independently reported to SafeBuy REVIEWS on lightingstyles.co.uk


Q. What are your overall comments on this online retailer and your buying experience?

"Very good product at s reasonable price and promtly delivered."
Oct 23 2017 12:58PM

"Good professional service."
Oct 21 2017 11:39AM

"Excellent product, excellent service, great price, what more can you want."
Oct 21 2017 10:23AM

"Super fast delivery, good quality product. Highly recommend. Website easy to use."
Oct 20 2017 6:27PM

"Exactly what I needed delivered on time"
Oct 18 2017 5:12PM

"Good quality light fittings at a fair price delivered without hassle."
Oct 18 2017 12:13PM

"Perfect! Brillaint communications all the way, I could not fault them."
Oct 16 2017 12:30PM

"Good products,good service"
Oct 15 2017 3:31PM

"Slow delivery & pictures of product weren’t correct (better in real life!)"
Oct 14 2017 1:09PM

"1) Regarding the product - the lights were supposed to be dimmable. The electrician used a trailing edge dimmer switch - but the LED's would not dim. (Trailing edge dimmers are recommended for LED lights). So the product was not as described. 2) Regarding the delivery - I had to phone twice to find out what was going on. They couldn't give me a tracking number - which is very simple to do."
Oct 14 2017 8:34AM
Thank you for your comment, we are disappointed to know you are unhappy with your purchase and would have welcomed you contacting us direct which would allow us to discuss and rectify any potential issue(s). In order to allow us to check this information, to help you and us, can you please provide us with your order name and, if possible, order number. We work closely with our courier to enable clients have all the tracking information they require and I am surprised you were not given this (I wonder if you have reviewed the correct company?). Please do get in touch so that we can address your concerns.
Merchant's response

"Haven't got the product yet."
Oct 13 2017 8:49PM
Thank you for your comments, however as you have not contacted us (and we are unable to check as you have given neither your name or contact details on this review) we cannot look into the matter. We call customers if there is an extended delay but without details we are unable to check. If your order is not with you calling us will allow us to give you up to date information and advise you of the status. We are very sorry you felt necessary to write this review rather than call us direct to resolve the matter. We hope to hear further from you.
Merchant's response

"Great quality bathroom lights that look fab, especially considering the bargain price I paid for them. Fast delivery. Very impressed. Would highly recommend and will definitely be buying again."
Oct 13 2017 8:22AM

"Exactly what looking for, good price and great  service"
Oct 12 2017 10:25AM

"It was my first time to buy lighting products on line and all went very well and will use Lighting Styles again. Customer service is excellent"
Oct 12 2017 10:13AM

"It was my first time to buy lighting products on line and all went very well and will use Lighting Styles again. Customer service is excellent"
Oct 12 2017 10:13AM

"Bought similar items from here before and happy to use this retailer again. Easy to find what I wanted and the order/delivery process was straightforward. The 2 metre lighting tracks were well packaged with a wooden “splint” to prevent bending in transit."
Oct 11 2017 2:12PM

"Service very good"
Oct 10 2017 12:12PM

"Good communication for delivery and great advice on the phone prior to placing the order. Very friendly too."
Oct 10 2017 8:32AM

"Although Items were missed from delivery, that was very quickly rectified and the missing items arrived very promptly. Excellent service."
Oct 9 2017 12:50PM

"V good"
Oct 9 2017 5:36AM